Blog

Ster van het jaar Award 2018

De drie beste dynamische rekken voor hardlopers

Als je onlangs bent begonnen met hardlopen als een gezonde hobby, dan heb je waarschijnlijk veel aandacht besteed aan de endorfines die het lichaam van nature uitstraalt…….

Fasciitis plantaris

Als je aanhoudende pijn hebt van plantaire fasciitis en je bent op zoek naar een natuurlijke manier om er vanaf te komen, dan helpt dit artikel je precies dat te doen.

Een veelvoorkomend voetletsel, plantaire fasciitis wordt veroorzaakt door een ontsteking van de vezelige omhulling die zich rond de zool van de voet wikkelt, de plantaire fascia genoemd. 

De fascia plantaris verbindt het hielbeen met de bal van de voet en…..

Lees meer

Wekelijkse Tip van ome Chris “Hiel spoor”

Heel Spur

Everyday is learning. Past year video. Credit by : Edmund Lee

Geplaatst door Joan Lim op Zaterdag 15 september 2018

 

10 eenvoudige stretchoefeningen voor de rug

Het menselijke lichaam is vol zenuwen en ze reizen door elk deel van het lichaam om signalen van en naar de hersenen te sturen. Sommige liggen relatief dicht bij de wervelkolom en andere kunnen zich uitstrekken over verschillende delen van het lichaam, inclusief de tenen en de vingers. De heupzenuw is er echter een die zowel dicht…..

Lees meer

 

6 stretchoefeningen om beter te kunnen slapen

6 stretches for better sleep

6 stretches for better sleep

Geplaatst door Joan Lim op Donderdag 18 oktober 2018

Onze ultieme gids voor verlichting van rugpijn (stapsgewijze gids)

We willen dat je rug weer goed voelt. Het is zo simpel als dat, echt waar.

Als u de afgelopen maand onze reeks over rugpijn hebt gevolgd, weet u hoe vaak dit probleem voorkomt.

We weten dat u misschien geen tijd hebt om door al deze artikelen te graven om de meest waardevolle informatie….

Lees meer

De beste rugpijnoefeningen (die je overal kunt doen!)

Rugpijn heeft veel verschillende oorzaken , maar een ding dat goed gedocumenteerd is, is dat beweging een geweldige behandelingsoptie is voor lage rugpijn. In feite is gebleken dat lichaamsbeweging en fysieke activiteit niet alleen de pijn verminderen, maar ook de bewegingskwaliteit verbeteren………

Lees meer

De 3 beste oefeningen voor lage rugpijn

Of uw pijn nu afkomstig is van een oude verwonding of een recente verstuiking, u kunt nog steeds uw bewegingsbereik verbeteren en u comfortabeler voelen door rekoefeningen op te nemen in uw dagelijkse routine. Slechts vijf minuten per dag kan…..

Lees meer

Massage als middel tot herstel, niet verwennerij

We beschouwen massage als een manier om je lichaam “voor op te stellen” en tegelijkertijd je stressniveaus naar beneden te brengen. We beschouwen massage niet als een luxe extraatje of een luxe uitspatting , we beschouwen het als een belangrijke pijler van welzijn, en…….

Lees meer

Massage opnemen in uw trainingsplan

Maar heb je regelmatig massages op je trainingsplan? Je zou moeten. Massage helpt je niet alleen lichamelijk te herstellen, maar ach, het kan de mentale stress verminderen door constant te denken….

Lees meer